Pedro Rodrigues |
2024 |
Artigo | “Uma grande surpreza”. A atividade concertística de guitarristas espanhóis em Portugal (1854–1909)
|
Sofia Serra, e.o. |
2024 |
Artigo | Solo music performance assessment criteria: a systematic review
|
Helena Marinho, e.o |
2024 |
Artigo | Self-regulated learning processes of advanced musicians: A PRISMA review
|
Pedro Nunes |
2024 |
Artigo | Entre tradição e criação: dinâmicas das pequenas editoras de música popular de matriz rural em Portugal no século XXI
|
Marco Roque de Freitas |
2024 |
Artigo | ‘Lost & Found’ or ‘Requiem for the new Mozambican man’: Musicking transition from a socialist single-party to a capitalist multiparty system (1987–1994)
|
Helena Marinho, e.o |
2024 |
Artigo | Music performance anxiety: A study of anxiety predictors in higher education music students in Portugal
|
André Fonseca, e.o |
2024 |
Artigo | Inclusion of Traditional Azorean Songs in Musical Learning- Informal Practices in Violin Teaching
|
Cristina Fernandes |
2024 |
Capítulo | Portuguese Patronage in Rome and the Economics of Magnificence: La Virtù negl’amori by Alessandro Scarlatti at the Teatro Capranica (1721)
|
Gilvano Dalagna, Jorge Salgado Correia |
2024 |
Artigo | Investigação artística é criação
|
Dora Queiroz, e.o. |
2024 |
Artigo | Investigating if and how string teachers instruct and support the self-regulation of students’ practice in online lessons
|