Pedro Nunes |
2024 |
Artigo | Entre tradição e criação: dinâmicas das pequenas editoras de música popular de matriz rural em Portugal no século XXI
|
Marco Roque de Freitas |
2024 |
Artigo | ‘Lost & Found’ or ‘Requiem for the new Mozambican man’: Musicking transition from a socialist single-party to a capitalist multiparty system (1987–1994)
|
Helena Marinho, e.o |
2024 |
Artigo | Music performance anxiety: A study of anxiety predictors in higher education music students in Portugal
|
André Fonseca, e.o |
2024 |
Artigo | Inclusion of Traditional Azorean Songs in Musical Learning- Informal Practices in Violin Teaching
|
Cristina Fernandes |
2024 |
Capítulo | Portuguese Patronage in Rome and the Economics of Magnificence: La Virtù negl’amori by Alessandro Scarlatti at the Teatro Capranica (1721)
|
Gilvano Dalagna, Jorge Salgado Correia |
2024 |
Artigo | Investigação artística é criação
|
Dora Queiroz, e.o. |
2024 |
Artigo | Investigating if and how string teachers instruct and support the self-regulation of students’ practice in online lessons
|
Caio Mourão |
2024 |
Atas de Conferências | É, nesta Lisboa, figura de proa da nossa canção: visões das Fado Bicha através das televisões
|
Sofia Serra, e.o. |
2024 |
Artigo | Video-based categorization system and frequency analysis of gestures in saxophone playing
|
Andrew Snyder, e.o. |
2024 |
Artigo | "Pathways for a Justice-Oriented Ethnomusicology"
|