Caio Mourão |
2024 |
Atas de Conferências | É, nesta Lisboa, figura de proa da nossa canção: visões das Fado Bicha através das televisões
|
Sofia Serra, e.o. |
2024 |
Artigo | Video-based categorization system and frequency analysis of gestures in saxophone playing
|
Andrew Snyder, e.o. |
2024 |
Artigo | "Pathways for a Justice-Oriented Ethnomusicology"
|
Tiago Manuel da Hora, e. o. |
2024 |
CDs | Gravação integral da coleção "Flores de Musica", de Manuel Rodrigues Coelho (ca. 1555-1635)
|
Helena Marinho |
2024 |
Artigo | Music performance anxiety: development and validation of the Portuguese music performance anxiety scale
|
Marco Roque de Freitas |
2024 |
Artigo | Musical activity, show business and post-colonial politics in socialist Maputo, or ‘the multiple sides of a full circle’ (1975–1994)
|
Helena Marinho. Mónica Chambel, Alfonso Benetti |
2024 |
Capítulo | From magnetic tape to digital media
|
Caio Mourão |
2024 |
Artigo | "Ai Quanto do Teu Sal...": as lágrimas contracolonizadoras de Fado Bicha e Portugal
|
Gustavo Afonso |
2024 |
Artigo | “Nove Instantâneos” para piano de Macedo Pinto: fontes, contextos e contributo pedagógico
|
Gilvano Dalagna, Jorge Salgado Correia |
2024 |
Livro | Teaching Music Performance in Higher Education: Exploring the Potential of Artistic Research
|