Ana Macara, Ana Paula Batalha, Katia Mortari |
2017 |
Reflexões sobre o Ensino Artístico: Em busca da transformação
|
Sara Carvalho |
2016 |
Introducing sight-reading practice to a piano student with dyslexia: a case study
|
Sara Carvalho |
2016 |
Teaching and learning music analysis through questioning strategies
|
Ana Resende Clément, Aoife Hiney, Rui Oliveira |
2016 |
Post-ip'15 - Revista do Fórum Internacional de Estudos em Música e Dança
|
Sara Carvalho |
2016 |
Enhancing young listeners’ music meaning constructions
|
Dario Ranocchiari |
2016 |
My Havana. The Musical City of Carlos Varela
|
Helena Santana, Rosário Santana |
2016 |
Como o processo colaborativo se mostra fundamental na delineação e concretização dos conteúdos imagéticos e fruídos em No Green No Blue (2012) de Marta Alvim e Filipe Lopes
|
Maria Isabel Ribeiro de Castro |
2016 |
A canção de embalar na diminuição do choro de crianças pequenas
|
Clarissa Foletto |
2016 |
Revealing the ‘secret garden’: teachers and students communication in one-to-one instrumental lessons
|
Alfonso Benetti Junior |
2016 |
La Autoetnografía como Herramienta de Investigación em la Performance Musical
|