Célia Araújo & Rui Bessa |
2012 |
E do sótão saíram borbolet(r)as
|
Ana Luísa Veloso & Sara Carvalho |
2012 |
Music composition as a way of learning: emotions and the situated self
|
Graça Mota |
2012 |
A music workshop in a women’s prison: crossing memories, attributing meanings
|
Graça Mota & Sérgio Figueiredo |
2012 |
Estudo comparativo sobre a formação de professores de música em Portugal e no Brasil
|
Hiromichi Mito & Graça Boal Palheiros |
2012 |
How do young people sing in everyday life and at school?
|
Filipa Seabra |
2012 |
O ensino da Expressão Musical e Dramática no 1.º CEB - O caso da Região Autónoma da Madeira. Uma visão curricular
|
Graça Mota |
2012 |
Voices of two young women – Listening to a growing selfhood
|
Maria José Araújo |
2012 |
Activités de temps livres dans les institutions de soutien à l’enfance. Un étude au Portugal
|
Ricardo Pinheiro |
2012 |
Jazz Fora de Horas: Jam Sessions em Nova Iorque
|
Estelle Amy de la Bretèque |
2012 |
Voices of sorrow: Melodized speech, laments and heroic narratives among the Yezidis of Armenia
|