José António Gomes |
2019 |
Ladram, não mordem e conhecem o dono: figurações do cão na literatura portuguesa para a infância
|
Filipa Seabra |
2019 |
Cursos EFA: Alternativas Curriculares no Distrito de Lisboa. Relato de um currículo em (des) construção
|
João Teixeira Lopes |
2019 |
Migrating to Complete Transitions: A Study of High-Skilled Youth Migration to France
|
João Teixeira Lopes |
2019 |
Recepção cultural e contra-públicos: algumas notas para uma possibilidade de acção
|
João Teixeira Lopes |
2019 |
Arts education in Portugal: national curricula and emancipatory projects
|
João Alexandre Costa, Ana Isabel Cruz, Graça Mota |
2019 |
Between adoption and adaptation: Unveiling the complexity of the Orquestra Geração
|
Carlos Gonçalves, Paulo Esteireiro |
2019 |
The Development of an Extracurricular Arts Education Network: 10 years of the "Artistic Season" project (2006-2016)
|
João Teixeira Lopes |
2019 |
Assessing cultural expertise in Portugal: challenges and opportunities
|
Cristina Sá Valentim |
2019 |
Tribal Folk Music or Angolan Colonial Musical Heritage? A Critical history of the Missão de Recolha de Folclore Musical do Museu do Dundo, Diamang, 1950-1960s
|
Ana Luísa Veloso, Ana Isabel Ferreira, Rui Bessa |
2019 |
Adapting a Music Listening App to Engage Pupils in Personal and Social Development: A Case Study
|