• Palco
Estrada da Costa
1499-002 Cruz Quebrada - Dafundo
Tel: (+ 351) 21 414 91 77

Conducted her studies in the Faculdade de Motricidade Humana (FMH). Has a BA in Physical Education - Special Education and Rehabilitation Branch (1991); Has a Masters Degree in Special Education (1996) and a PhD in Human Kinetics (2008).  Professor at the FMH, since 1993, in the Psychomotor Rehabilitation area. Member of the Center for Studies of Education and Health Promotion and the Department of the Education Social Sciences and Humanities of the FMH. Participates in research projects and community outreach in the field of dance, expressive therapies and the promotion of health and quality of life of people with disabilities.

Research Group: Dance Studies